Barnlektion!

Har idag haft lektion med Lova och Miranda.
Ett jätte duktigt ekipage som tränade på volter och tempoväxlingar.
Så kul att se då dom unga utvecklas så snabbt.
 
I torsdags fick vi besök av 2 reportrar från TÅ sommarbilaga som fick rida ut en lite tur för att knäppa kort m.m.
Riktigt kul att vi får sådan bra uppmärksamhet av tidningarna i Sollefteå.
 
Kommande veckas händelser i kort:
 
Onsdag 14/5 Styrelsemöte
Söndag 18/5 2 barnlektioner inbokade
 
Är du sugen att rida lektion eller turridning tveka inte att höra av dig.
Matilda: 0730473084
 
 
Lova
2014-05-13 @ 17:39:05

Hehe! Jag där är jag. Det är så kul att rida och jag förstår jätte mycket när du säger vad jag ska göra. Det är så kul att rida när man förstår. Du är bästa rid läraren i världen☺️

Svar: Gud vad kul att du tycker det :) Blev rörd då jag läste detta :D Du är så duktig och du har lärt dig så mycket på så här kort tid :) / Matilda
Nylands Hästsportlag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nylands Hästsportlag

Vi är ideel förening som ligger ca 5 km utanför Långsele i Ångermanland, i en helt underbar miljö. Vi har ca 60 medlemmar i skrivande stund. Vi vill driva våran förening framåt och har därför börjat med turridningar och lektioner för alla åldrar.

RSS 2.0