Brukstävling

Hej allihopa :)
Nu på Söndag 18/5 kommer jag & Gunnel att hålla i en lektion/prova på bruksträning inför våran tävling.
Så för er som inte har bestämt er eller vill ha lite mer hjälp så kan ni anmäla er till träningen.
Bruksträning/tävling är den perfekta träningen dels för er som vill ut och tävla och få miljöträning och även för att få bättre samspel med din häst.
 
Och svårigheten på banan kommer inte vara speciellt hög då dom flesta av oss är nybörjare :)
Frågor eller anmälan kan du göra till mig på : 0730473084 :)
 
Kom igen och anmäl er nu :)
Isabel Konik
2014-05-26 @ 20:48:21

Hej! Kan jag fortfarande anmäla mig till brukstävlingen? Vilka uppgifter behövs i så fall och vart ska jag skicka dem? Med vänliga hälsningar, Isabel




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nylands Hästsportlag

Vi är ideel förening som ligger ca 5 km utanför Långsele i Ångermanland, i en helt underbar miljö. Vi har ca 60 medlemmar i skrivande stund. Vi vill driva våran förening framåt och har därför börjat med turridningar och lektioner för alla åldrar.

RSS 2.0